Naast implantologie is kaakchirurg-implantoloog F.K.J. Leusink nu ook beschikbaar voor andere chirurgische behandelingen. Dit is op dezelfde zaterdagen als implantologie. Informeer bij de assistentes naar de eerst volgende behandeldag via

030 - 6952020

.

Het voordeel van uw behandeling hier in de praktijk te laten verrichten is dat u in een voor u bekende omgeving de expertise kunt krijgen die de behandeling vereist. Er wordt door hetzelfde vertrouwde team geassisteerd en doordat wij u kennen wordt er rekening gehouden met uw wensen. Tandarts Leusink houdt zo goed zicht over uw behandelingen en het wordt hier direct in uw eigen dossier verwerkt. De eventuele nazorg wordt ook door tandarts Leusink zelf verzorgt.

U kunt bij Mondzorgpraktijk Leusink terecht voor de volgende chirurgische behandelingen:

• Trekken van verstandskiezen
    Verstandskiezen die (nog) niet zijn doorgegroeid, of in de kaak blijven liggen, of een verkeerde ligging hebben kunnen problemen veroorzaken. Het advies is dan de verstandskies te trekken door een kaakchirurg omdat er ook rekening is te houden met het kaakbot, - holtes en de zenuwen die daar lopen.
  • Apex resectie
    Er kan bij een tand of kies waar al een wortelkanaalbehandeling op is uitgevoerd weer een ontsteking ontstaan of restant zitten in de kaak bij de wortelpunten. Een optie om deze tand of kies dan nog te behouden is een apex resectie. Hierbij worden de wortelpunten schoongemaakt en de ontsteking verwijderd.

Financieel
De kaakchirurg behandelt binnen onze praktijk. Als mondzorgpraktijk zijn wij gebonden aan de tandheelkundige codes en tarieven die opgesteld zijn door het NZA (Nederlandse Zorgautoriteit). Vergoeding valt dus binnen uw (eventuele) aanvullende verzekering voor de tandheelkunde.

Oude Arnhemseweg 209
3705 BB Zeist